בואו לעקוב אחרינו

scic-cucine-1
רח' המסילה 17, נשר (ליד אלוני)

SCIC מטבחי יוקרה הוא מותג בין-לאומי לעיצוב מטבחים שמגיע מאיטליה. המותג נוסד ב-1961 באיטליה, הלא היא בירת העיצוב העולמית, כאשר כיום מיוצאים מוצרי החברה לכ-35 מדינות. לחברה מפעל בארץ המגף, המתפרס על פני כ-70,000 מטרים רבועים.

המותג הושק בישראל על ידי סוזן רוזן ב-1992. רוזן שמה לה למטרה להעניק בשורה חדשנית לקהל היעד הישראלי, הידוע בחיפוש שלו אחר עיצובים חדשניים, איכות גבוהה ופרקטיקה חסרת פשרות.

SCIC מציעה את שירותיה ללקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי כאחד, לרבות מעצבי פנים, קבלנים, אדריכלים ועוד. אנשי החברה מלווים את הלקוחות במשך הפרויקט כולו ומספקים פתרונות פרקטיים ואסתטיים המותאמים ללקוח, תוך שימת דגש על התמונה הגדולה והפרטים הקטנים כאחד. המטבחים מיוצרים תוך דגש רב על האנרגיה הירוקה ומתוך מאמץ אקולוגי.

המסר המרכזי של החברה הוא "Dare to Dream" ("תעזו לחלום"), המבטא את יכולת הלקוחות למצוא כמעט כל עיצוב אפשרי. בסך הכול מציעה מטבחי שיק יותר משלושים דגמים עיצוביים (כעשרה מתוכם קלאסיים), מאות גוונים ואלפי שילובים פוטנציאליים. המטבחים משלבים טכניקות ייצור מתקדמות, פתרונות משלימים דוגמת מכשירי חשמל או אביזרי פרזול ועוד.

מטבחי שיק (6)

רוצים לקבל הצעה מהחברה?