בואו לעקוב אחרינו

geemaps-360-3d-virtual-tour - 25
Schueller_Logo_m
גלגלי הפלדה 19, הרצליה פיתוח
geemaps-360-3d-virtual-tour - 14

חברת העל הגרמנית Schuller החלה את דרכה ב-1966, עת נוסדה על ידי אוטו שולר. כיום היא נחשבת לאחד מבין חמש יצרניות המטבחים המובילות בתבל. החברה ידועה בהימצאותה צעד אחד לפחות לפני כולם, בחיפוש אחר הפתרונות המיטביים ובתנועה לעבר עתיד המטבח. שולר הינה חברה פורצת דרך, המספקת מטבחים המותאמים בצורה מלאה לחיי המשתמשים, מיוצרים מחומרי גלם משובחים ומשלבים טכנולוגיות המקדימות לא פעם את זמנן.

הפילוסופיה של שולר מושתתת במידה רבה על הגנה על הסביבה, כאשר הליכי הייצור הם אחראיים ונעשים תוך שימוש בחומרים ממוחזרים ובטכנולוגיות אקולוגיות. החברה פועלת במטרה ליצור עיצוב הנעשה בהרמוניה עם הטבע.

Schuller מיוצגת בישראל באמצעות מותג הפרימיום Next 125. המטבחים משווקים באולם התצוגה המרהיב בהרצליה פיתוח, כאשר קהל היעד העיקרי שלהם הוא בתים פרטיים ודירות פאר בכל רחבי מדינת ישראל. לצד אספקת המטבחים עוסקת החברה בהרכבה ובמתן שירות עבורם.

מאחורי הסניף הישראלי של מטבחי Schuller עומדים מנהלים בעלי ניסיון של יותר משני עשורים וחצי בייבוא ובשיווק מטבחי יוקרה מרחבי העולם, בביצוע פרויקטים בסדרי גודל משתנים ובעבודה מול בעלי המקצוע בתחום.

רוצים שיחזרו אליכם מבית העסק?

סיור וירטואלי

סיור ראשי
geemaps-360-3d-virtual-tour - 31

רוצים לקבל הצעה מהחברה?