בואו לעקוב אחרינו

מכשירי החשמל ההכרחיים בכל מטבח

שיתוף הפוסט

המיקרוגל

בבתים רבים המיקרוגל משמש בסיס יומיומי, ולכן חשוב להקפיד על מיקומו הפיזי במטבח והגובה שלו. מעבר לכך, חשוב לדעת כי ישנם שני סוגים עיקריים: המיקרוגל המכאני נחשב לפשוט יותר וכולל פעולות פשוטות של חימום אוכל והפשרת מזון קפוא, בעוד המיקרוגל הדיגיטלי הינו בעל טיימר מדויק יותר וכולל צג בקרה, והוא מאפשר דיוק מוחלט בטמפרטורה, ומשום כך ניתן לתכנתו לסוגי בישול או חימום שונים. בנוסף, בשוק נמכר מיקרוגל המתפקד כתנור בישול ואפייה. זהו מכשיר הכולל גוף חימום אחד או יותר, ובחלק מהמקרים גם מאוורר טורבו. הוא אינו מהווה תחליף אמיתי לתנור בישול רגיל, אך הוא בהחלט מאפשר לוותר על טוסטר אובן.

נפח המיקרוגל נע לרוב בטווח שבין 17 ליטר ל-35 ליטר. להכנת מזון עבור משפחה בת 4-5 נפשות יש צורך במכשיר בקיבולת של כ-30 ליטר. עוצמת המיקרוגל נמדדת בוואט וההספק נע בטווח שבין 700 ל-1100 ואט. ככל שהעוצמה גבוהה יותר, משך החימום יהיה מהיר יותר וניתן לבשל במיקרוגל כמות גדולה יותר של מזון. הספק של כ-700 ואט יתאים להפשרה או לחימום ולבישול מנות קטנות, והספק של 900 ואט ויותר – מיועד לבישול בכמות גדולה.

מה עוד יש במיקרוגל? פונקציית ה-POWER FAVORITE – לשמירת התכנית האהובה עליכם בזיכרון המכשיר; עוצמה דו-מוקדית המפזרת את האנרגיה באופן שווה בחלל התא, לחימום אחיד; מנגנון נעילה אלקטרוני בפני ילדים; ועוד. 

הטוסטר

הטוסטר המודרני מאפשר לקלות לחם במהירות, ומכשירים מתוחכמים יותר אף מאפשרים לקלות סנדוויצ'ים ומאפים אחרים. עוצמת המכשיר המומלצת לטוסטר היא 500-1,100 ואט. פלטות הגריל פועלות בטמפרטורה גבוהה ובהספק של 200 ואט.

2016-05-10_11-26-43
PHILIPS

ברבים מהם ניתן למצוא פלטת גריל שבה ניתן להכין טוסטים, שיפודים ונקניקיות. בחלקם יש מנגנון הגבהה לכריכים עבים במיוחד והם ניתנים לפתיחה ב-180 מעלות. חידושים נוספים הם: טיימר אלקטרוני לקביעת סוג ההשחמה הרצויה, עם דרגות קלייה; מגש נשלף לפירורים; מנגנון הרמה לשליפת לחם עבה במיוחד; לחצן לחימום חוזר ולחצן להפשרת לחם קפוא; לחצן לביטול פעולה; ותא לאחסון הכבל בתחתית המכשיר. 

טוסטר אובן

במטבחים קטנים ניתן לראות בטוסטר-אובן תחליף לתנורי אפייה גדולים. נפחו נע בין 12 ל-42 ליטר, כשלחימום של כ-6-4 מנות יתאים טוסטר בנפח של כ-28 ליטר ויותר.

לטוסטר-אובן צמד גופי חימום – עליון ותחתון. גוף החימום העליון נועד לגריל, השחמה, הקרמה וכדומה; גוף החימום התחתון נועד לחימום מזון בטמפרטורה נמוכה או להכנת פיצה ומאכלים אחרים בטמפרטורה גבוהה; והפעלה משותפת של שני גופי החימום – למגוון רחב של סוגי אפייה. מאוורר טורבו הקיים בדגמים מסוימים מספק פיזור חום אחיד ומקצר את משך החימום.

בטוסטר המודרני תמצאו דפנות קרות המונעות חימום של דברים המונחים בסמוך, תאורה פנימית ומגש פירורים לניקוי קל.

הקומקום החשמלי

MAGIMIX

בשוק מוצעים קומקומים זולים, אך כדאי לבחור בקומקומים משוכללים שיאריכו ימים ויבטיחו איכות מים טובה יותר. יש לוודא שבקומקום יהיה גוף חימום נסתר אשר לא בא במגע עם מים, קל לנקותו והוא צורך פחות חשמל. קומקום אמור לשבת על בסיס יציב של 360 מעלות. חשוב שידית הקומקום תהיה מבודדת בזמן החזקתו ומזיגת המים הרותחים.

הקומקומים החשמליים כיום הם ידידותיים לסביבה. הם מאפשרים שליטה על כמות המים המורתחת, וניתן לחסוך כך עד 66% מצריכת החשמל על ידי חימום כמות המים הנחוצה בלבד. קיימים דגמים המאובזרים בחלון שקוף בעל סרגל מדידה שמציג מהו מספר ספלי המים שבקומקום.

ולסיום סיומת…

לצד מכשירי החשמל הקטנים, אתם יכולים לאבזר את המטבח שלכם בשלל מכשירים נוספים וגאדג'טים נפלאים. זה מתחיל במתקני מים מינרליים או במתקנים לטיהור מים, ממשיך במכשירים חשמליים המיועדים להכנת מזון דל שומן ומסתיים במחבתות פלא חשמליות, המצוידות במשטח טפלון להכנת תבשילים, חביתות ובשר.

בדרך אתם יכולים לבחור בסיר בישול איטי לתבשילי קדירה, אופה לחם, מטחנת תבלינים, מסחטת מיצים קשים, סיר לבישול אורז, מכונת גלידה, מיני מעבד מזון לעשבי תיבול ולאגוזים, מכשיר להכנת וופל בלגי ופנקייק, קולפנים, משקל חשמלי ועוד. במילים אחרות, הכול עניין של תקציב, רצון וצורך.

אם אתם יודעים כמה כסף עומד לרשותכם, מה אתם רוצים שיהיה במטבח שלכם ומה אתם צריכים, אתם יכולים להוסיף את המכשירים הקטנים שיהפכו את החדר החשוב ביותר בבית למושלם עבורכם.

הפרסום שלך יכול להיות כאן!

עוד כתבות

מילון מושגים מא׳ ועד ת׳
מתכננים לעצב מטבח חדש, שפת המטבח נשמעת לכם זרה ולא מוכרת, כמו בהרבהתחומים בחיים ישנם מושגים...
מינימליזם בלופט יוקרתי באתונה
רוני רבינו הלופט ממוקם ברובע מגורים יוקרתי, בחלקו הצפוני של המרכז ההיסטורי של אתונה ונקרא "קאזה...
הווילה המדהימה אותה עיצב המעצב האיטלקי מרטיני באגם מישגן
רוני רבינוהמבנה הארכיטקטוני של הבניין מכיל רמזים קולוניאליים וויקטוריאניים קלאסיים בו זמנית. זהו בית בהיר במיוחד שעומד...
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז בעיצוב אדריכלי Vudafieri-Saverino Partners ממילאנו, החלל החדש של La Maison...