בואו לעקוב אחרינו

המטבח לובש דולצ'ה וגבאנה: הקולקציה המרהיבה של SMEG מגיעה לישראל

שיתוף הפוסט

במהלך השנים הלכה ועלתה המודעות לפוטנציאל האסתטי של המטבח. ניתן למצוא כיום רשימה ארוכה של מוצרים המהווים יצירת מופת של ממש, עם מגוון עיצובים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם. כתבנו כבר על כניסתם של מותגי האופנה המובילים בעולם בתחום, לרבות חברות ההוט קוטור.

שיתוף הפעולה בין ענקית מוצרי החשמל האיטלקית SMEG לבין בית אופנת העילית Dolce & Gabbana, גם הוא מארץ המגף, הוא ללא ספק אחד המרתקים והמרשימים. הוא החל לפני כמה שנים ונמשך עד היום, עם השקת הקולקציה היוקרתית של מוצרי SMEG, פרי עיצובם של צמד מעצבי העל בשלהי 2019, בישראל.

אומנות בכל מוצר

מדובר בשיתוף פעולה מרהיב ביופיו. למרות השונות הטבעית הקיימת בין עולמות האופנה ועיצוב המטבחים (כמו גם עיצוב הבית כמכלול), וחרף העובדה ששני מותגי העל משתייכים לשני סקטורים יצירתיים שונים לחלוטין, אי אפשר להתעלם מקווי הדמיון המבוטאים בקולקציה: הנמאנות למסורת האיטלקית הוותיקה של האסתטיקה, הכבוד העמוק שרוכשים לאומנות האיטלקית העשירה, היצירתיות שאין לה גבולות. זאת ועוד, התרבות האסתטית הסיציליאנית, ממנה הגיע דולצ'ה וגבאנה, קשורה בקשר הדוק למטבח האיטלקי בו SMEG נחשבת לחלוצה כבר עשרות שנים.

שיתוף הפעולה האומנותי הייחודי כולל כמה סדרות מוצרים עוצרי נשימה. במסגרתו הושקה מהדורה מוגבלת של מקררי רטרו מבית SMEG, המתפקדים כיצירות אומנות לכל דבר ועניין ונחשבים לאחד המוצרים האהובים של החברה. במסגרת סדרת הפרימיום ציירו אומנים סיציליאניים מומחים בעבודת יד על גבי 100 מקרר רטרו מדגם FAB28 של SMEG, כך שכל מקרר במהדורה הוא ייחודי ועומד כיצירת אומנות חד פעמית.

במסגרת המיזם הושקה בנוסף קולקציה מרהיבה של מוצרי הבוטיק הקטנים של SMEG, בעיצוביהם הייחודיים של דולצ'ה וגבאנה. הסדרה כוללת מצנמים, מסחטות הדרים, מסחטות מיצים קשים, מכונות קפה, קומקומים, בלנדרים ומיקסרים המעוטרים כולם בלימונים מוזהבים, בפירות הדר, באגסים בשלים ובדובדבנים אדומים בוהקים – כולם מהווים מוטיבים אומנותיים סיציליאניים מסורתיים.

מעכשיו: הקולקציה גם בישראל

שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות מפתיע כאשר בוחנים את ה-DNA של SMEG, העוסקת בפיתוח ובייצור מוצרי חשמל למטבח ולבית מזה למעלה מ-70 שנה. "ב-SMEG שמים מאז ומעולם דגש מיוחד על עיצובם של המוצרים, בד בבד עם היצמדות לטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר", מספרים בחברה. "SMEG שואפת לאורך כל שנות פעילותה לשיתופי פעולה יצירתיים עם אדריכלים ומעצבים מובילים, המולידים מוצרים אסתטיים ושובי לב".

לאחרונה ערכה SMEG אירוע חגיגי ורב משתתפים לרגל השקת קו מוצרי SMEG בעיצובי דולצ'ה וגבאנה בישראל. מהקולקציה, וממוצרים אחרים של המותג, ניתן להתרשם באולם התצוגה הראשי של החברה בהרצליה פיתוח.

הפרסום שלך יכול להיות כאן!

עוד כתבות

מילון מושגים מא׳ ועד ת׳
מתכננים לעצב מטבח חדש, שפת המטבח נשמעת לכם זרה ולא מוכרת, כמו בהרבהתחומים בחיים ישנם מושגים...
מינימליזם בלופט יוקרתי באתונה
רוני רבינו הלופט ממוקם ברובע מגורים יוקרתי, בחלקו הצפוני של המרכז ההיסטורי של אתונה ונקרא "קאזה...
הווילה המדהימה אותה עיצב המעצב האיטלקי מרטיני באגם מישגן
רוני רבינוהמבנה הארכיטקטוני של הבניין מכיל רמזים קולוניאליים וויקטוריאניים קלאסיים בו זמנית. זהו בית בהיר במיוחד שעומד...
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז בעיצוב אדריכלי Vudafieri-Saverino Partners ממילאנו, החלל החדש של La Maison...