בואו לעקוב אחרינו

"שולחן מתחת לעץ" – העיצוב המסקרן של Aran Cucine

שיתוף הפוסט

לקראת תערוכות עיצוב המטבחים הקרובות נחשפים עבורנו לא מעט מוצרים מסקרנים. כזה בדיוק הוא שולחן/כיריים שעוצב על ידי Stefano Boeri Arcgitetti עבור חברת ARAN Cucine. הוא מספק, בבלוק אחת – ומתחת לענפים של עץ פירות – את כל הפונקציות המאפיינות חלל טיפוסי של מטבח איטלקי: שימור, הכנה, בישול, הגשה, שטיפה ועוד.

על פי פרסומי החברה, לא מדובר במוצר בודד על פי הגדרתו אלא כחלל למגורים. המראה המתקבל הוא של שולחן, הכולל גם כיריים מובנים ואת כל הציוד הדרוש לארוחה על שלביה . הכל מגיע כמקשה אחת, כשגולת הכותרת העיצובית היא עץ פירות המוצב במרכז הפריט.

לבחירה באותו עץ פירות מספר משמעויות. הוא מבטא קודם כל את חשיבות התפיסה לפיה המקום המיועד לעיסוק באוכל נעשה חלל מרכזי ועמוס תפקידים בבית. העץ הוא מעין אזכור סימבולי של יחסי המשפחה, לדברי ARAN Cucine, ושל השינוי שהם עוברים לאורך השנים.

תפיסה מעניינת אחרת רואה את האובייקט הבודד ועמוס התפקידים הזה כמבטא של "סיפורים, אנקדוטות, זיכרונות וסודות קולינריים". מטרת העל היא הפיכת המטבח ליותר מאשר מטבח, אלא כלי שאוסף ומספר את כל מה שמקיף אותנו.

כהכנה לתערוכות, וכמובן שגם בהן, אנחנו צפויים להיחשף לחידושים מסקרנים נוספים במטבח. אתם מוזמנים לעקוב ולהתעדכן בפורטל, וכמובן שגם במגזין השנתי המודפס שיראה אור בעוד מספר חודשים.

הפרסום שלך יכול להיות כאן!

עוד כתבות

מילון מושגים מא׳ ועד ת׳
מתכננים לעצב מטבח חדש, שפת המטבח נשמעת לכם זרה ולא מוכרת, כמו בהרבהתחומים בחיים ישנם מושגים...
מינימליזם בלופט יוקרתי באתונה
רוני רבינו הלופט ממוקם ברובע מגורים יוקרתי, בחלקו הצפוני של המרכז ההיסטורי של אתונה ונקרא "קאזה...
הווילה המדהימה אותה עיצב המעצב האיטלקי מרטיני באגם מישגן
רוני רבינוהמבנה הארכיטקטוני של הבניין מכיל רמזים קולוניאליים וויקטוריאניים קלאסיים בו זמנית. זהו בית בהיר במיוחד שעומד...
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז בעיצוב אדריכלי Vudafieri-Saverino Partners ממילאנו, החלל החדש של La Maison...