בואו לעקוב אחרינו

מכונות קפה מומלצות, ובעיצוב משגע למטבח

שיתוף הפוסט

 חשוב לדעת כי כל מכונה כוללת דוד מים לחימום המים. את הדודים מייצרים מנירוסטה או מפליז, שנחשב לחומר עמיד יותר ומבטיח אורך חיים ממושך יותר. קיימות מכונות עם דוד בודד או עם דוד מים דו-שימושי המאובזר בשני תרמוסטטים, אחד קובע את טמפרטורת המים להפקת הקפה והשני קובע את טמפרטורת המים עבור הפעלת הקיטור. ההפרדה חשובה, מכיוון שהטמפרטורה שמתקבלת להפעלת המשאבה עלולה לשרוף את הקפה. במכונות קפה בעלות דוד אחד לא ניתן להכין אספרסו ולהקציף בו-זמנית את החלב. עוצמת מכונת הקפה יכול לנוע בין 800 ל-1800 ואט, אך מה שצריך להפקת קפה איכותי הוא הספק של 1000 ואט.

מסנן המים של מכונות הקפה

מסנן המים מיועד לנטרול טעמי לוואי של המים. ישנן מכונות עם מסננים מתכלים שיש להחליפם, וישנן מכונות קפה בעלות מסנן קבוע ורב-שימושי המייקר את עלות המכונה. קיימים גם מסננים המורכבים בחיבור המכונה לברז המים ויש צורך לרענן במלח ייעודי. בנוסף, כדאי לדעת כי אם אתם רוצים להכין סוגים שונים של קפה, יש לוודא כי המכונה היא בעלת מספר דרגות טחינה.

illy coffee machine arancio 157 v10
illy coffee machine arancio 157 v10

מטחנת קפה

מכל האביזרים הנלווים, מטחנת קפה היא אביזר חובה, מכיוון שלעובי הקפה הנטחן ישנה השפעה ישירה על טעם הקפה. ככל שהטחינה תהיה דקה יותר, יגדל שטח המגע של הקפה עם המים והתוצאה שתתקבל תהיה מיצוי מקסימאלי של כל הטעמים והארומות. בשוק ישנם שני סוגי מטחנות: האחת עם דסקיות והשנייה עם להבים. זו הפועלת עם להבים הינה זולה יותר ותהיה רב-שימושית במטבח, מכיוון שהיא תתאים גם לטחינת תבלינים, אך היא תספק טחינה לא אחידה. מטחנה עם דסקיות היא יקרה יותר ומיועדת במיוחד לקפה. חשוב לבחור מטחנה עם עוצמת מנוע גבוהה, מאחר שזה יקבע את איכות הטחינה.

פיצ'רים נוספים

מכונה יכולה לכלול פיצ'רים נוספים, דוגמת מגש עודפי נוזלים, מקציף, לוח פיקוד אלקטרוני, משטח חימום לכוסות, קנקן הקצפת חלב, ערכת ספלים, קופסאות אחסון דקורטיביות לקפסולות ועוד.

לאחר כל אלו, מגיעים אל העיקר: העובדה כי בשוק ישנן מכונות ידניות, חצי אוטומטיות ואוטומטיות.

מכונות קפה ידניות מיועדות למי שיודע לכוון את לחץ המים ועוצמת הזרימה שלהם, להפעיל את המכשיר באמצעות ידית אחת בלבד ולדעת את כמות הקפה הנדרשת. מכונות קפה אוטומטיות מבצעות בעצמן את כל הפעולות ולעיתים אף ינקו את עצמן. מכונות קפה חצי אוטומטיות הן דרך האמצע: מפעילים את המשאבה בלחיצת כפתור, מכוונים ידנית את מידת הטחינה של הקפה, ושאר הדברים נעשים על ידי המכונה.

הפרסום שלך יכול להיות כאן!

עוד כתבות

מילון מושגים מא׳ ועד ת׳
מתכננים לעצב מטבח חדש, שפת המטבח נשמעת לכם זרה ולא מוכרת, כמו בהרבהתחומים בחיים ישנם מושגים...
מינימליזם בלופט יוקרתי באתונה
רוני רבינו הלופט ממוקם ברובע מגורים יוקרתי, בחלקו הצפוני של המרכז ההיסטורי של אתונה ונקרא "קאזה...
הווילה המדהימה אותה עיצב המעצב האיטלקי מרטיני באגם מישגן
רוני רבינוהמבנה הארכיטקטוני של הבניין מכיל רמזים קולוניאליים וויקטוריאניים קלאסיים בו זמנית. זהו בית בהיר במיוחד שעומד...
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז בעיצוב אדריכלי Vudafieri-Saverino Partners ממילאנו, החלל החדש של La Maison...