בואו לעקוב אחרינו

הכירו את המוצרים החדשים של SMEG

שיתוף הפוסט

לאחרונה השיקה חברת SMEG האיטלקית מספר מוצרים מסקרנים מאד. ראשית בולט הקו החדש של התנורים המשולבים מסדרת "פורטופינו". התנורים מושפעים מהצבעוניות הכפרית של צפון-מערב איטליה, כאשר מובילים אותה הגוונים ירוק, אדום, צהוב, כתום, אפור פחם, שחור ולבן.

התנורים החדשים, בעלי עיצוב ליניארי וארגונומי, מביאים רכות ורומנטיות למטבח. הם מתהדרים בנפח חדשני וייחודי של 126 ליטרים. השילוב עם קווי המתאר החלקים והרכים מביא לצריכת האנרגיה החסכונית ביותר (דירוג אנרגטי A+) ולצמצום של כמחצית מזמן החימום המקדים בהשוואה לתנורים מקבילים.

תנורי פורטופינו מצוידים בשלושה מאווררים פנימיים בעלי מנועים משודרגים, המעצימים משמעותית את יכולות הבישול והאפייה. המנועים שומרים על טמפרטורה אחידה בחלל הפנימי של התנור ומאפשרים בישול אחיד בכל שלוש קומותיו. הסדרה כוללת פונקציות למכביר, לרבות ניקוי עצמי באדים, כיריים גז ותנורים פירוליטיים עם כיריים אינדוקציה.

סדרה מובילה נוספת של SMEG היא מוצרי הרטרו. קומקום חשמלי וחכם זה נושא עמו את האמירה האופנתית של סגנון הרטרו המרהיב של מוצרי SMEG למטבח. הקומקום מביא בשורה נוספת – האפשרות לבחור את הטמפרטורה הרצויה מתוך סולם של שבע טמפרטורות, הנעות בין 50 ל-100 מעלות צלזיוס. באמצעות פונקציה מיוחדת, גוף הנירוסטה בקומקום שומר את המים בטמפרטורה הרצויה במשך כעשרים דקות.

אל סדרת מוצרי המטבח הקטנים והמעוצבים בסגנון שנות החמישים של SMEG הצטרפה חברה חדשה – מכונת אספרסו בעיצוב רטרו ובמגוון צבעים, המביאה את חוויית האספרסו האיטלקית אליכם הביתה. המכונה מתאימה לקפסולות מוכנות וכן לפולי קפה טחונים, בהתאם לטעם האישי.

כמיטב המסורת ב-SMEG, גם מכונת האספרסו הנוכחית עומדת בחזית הטכנולוגיה. היא מפגינה ביצועים מעוררי השראה, מציעה בקרה מוחלטת על טמפרטורת המים או הקפה וכוללת מערכת להכנת הקפוצ'ינו המושלם.

הפרסום שלך יכול להיות כאן!

עוד כתבות

מילון מושגים מא׳ ועד ת׳
מתכננים לעצב מטבח חדש, שפת המטבח נשמעת לכם זרה ולא מוכרת, כמו בהרבהתחומים בחיים ישנם מושגים...
מינימליזם בלופט יוקרתי באתונה
רוני רבינו הלופט ממוקם ברובע מגורים יוקרתי, בחלקו הצפוני של המרכז ההיסטורי של אתונה ונקרא "קאזה...
הווילה המדהימה אותה עיצב המעצב האיטלקי מרטיני באגם מישגן
רוני רבינוהמבנה הארכיטקטוני של הבניין מכיל רמזים קולוניאליים וויקטוריאניים קלאסיים בו זמנית. זהו בית בהיר במיוחד שעומד...
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז
Delvaux פותח בוטיק חדש בלב פריז בעיצוב אדריכלי Vudafieri-Saverino Partners ממילאנו, החלל החדש של La Maison...